• Catering Dietetyczny
  • Dostawa na terenie Warszawy i okolic
  • 9 zdrowych diet, 5 posiłków
  • Profesjonalne konsultacje
  • Zamówienia online

Diety wegetariańskie bez laktozy
(1000, 1200 i 1500kcal)

przykładowe dzienne menu

Diety zostały stworzone dla osób, które nie spożywają mięsa oraz nie tolerują laktozy zawartej w mleku oraz jego przetworach, a pragną zrzucić zbędne kilogramy, a zarazem poczuć się pięknie i zdrowo w swoim ciele.

Zapewniamy racjonalny bilans poprzez dobór odpowiednich produktów, takich jak: zdrowe pełnoziarniste produkty zawierające węglowodany złożone i błonnik pokarmowy, dzięki czemu spożywając posiłki co 2- 3 godziny czujemy się syci. Błonnik pokarmowy usprawnia funkcjonowanie przewodu pokarmowego, a węglowodany złożone gwarantują utrzymanie glukozy i insuliny na prawidłowym poziomie, nie powodując „skoków” tych hormonów. Menu zawiera także produkty, które doskonale zastępują produkty mleczne i mięsne, takie jak: suche nasiona roślin strączkowych, warzywa, a także mleko roślinne oraz chude przetwory mleczne pozbawione laktozy. Dbamy o to, aby w diecie znalazły się produkty zawierające tłuszcze nienasycone, które ułatwiają proces odchudzania oraz usprawniają pracę mózgu i układu nerwowego.

Dieta 1000 kcal pozwala na szybkie zrzucenie zbędnych kilogramów, jednak należy pamiętać, iż może być stosowana tylko przez określony okres czasu. Jest skierowana do osób, które z różnych powodów nie mogą uprawiać sportu, a ich aktywność fizyczna jest na małym poziomie.

Dieta 1500 kcal może być stosowana przez dłuższy okres czasu lub jako pogłębienie efektów po diecie 1000 kcal. Jest skierowana do osób, których aktywność fizyczna jest na średnim poziomie.

Istnieje możliwość zamówienia zestawu testowego na 1 dzień.

Tabela kalorymetryczna:

Standard Węglowodany Białko Tłuszcze Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
DIETA 1000 kcal 132 - 146g 47 - 53g 31 - 34g 250 kcal 125 kcal 350 kcal 125 kcal 150 kcal
DIETA 1200 kcal 156 - 180g 54 - 60g 37 - 42g 300 kcal 150 kcal 400 kcal 150 kcal 200 kcal
DIETA 1500 kcal 199 - 212g 71 - 76g 46,5 - 50g 350 kcal 225 kcal 450 kcal 225 kcal 250 kcal
* dopuszcza się 5-15% różnice powyższych wartości w zależnosci od dziennego menu, ale wartość sumaryczna zawsze będzie prawidłowa

Przykładowe dania: