• Catering Dietetyczny
  • Dostawa na terenie Warszawy i okolic
  • 9 zdrowych diet, 5 posiłków
  • Profesjonalne konsultacje
  • Zamówienia online

Dieta wegetariańska bez laktozy
1000, 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

śniadanie

Dieta została stworzona dla osób, które nie spożywają mięsa oraz nie tolerują laktozy zawartej w mleku oraz jego przetworach.

Zapewniamy racjonalny bilans poprzez dobór odpowiednich produktów, takich jak: zdrowe pełnoziarniste produkty zawierające węglowodany złożone i błonnik pokarmowy, dzięki czemu spożywając posiłki co 2- 3 godziny czujemy się syci. Błonnik pokarmowy usprawnia funkcjonowanie przewodu pokarmowego, a węglowodany złożone gwarantują utrzymanie glukozy i insuliny na prawidłowym poziomie, nie powodując „skoków” tych hormonów. Menu zawiera także produkty, które doskonale zastępują produkty mleczne i mięsne, takie jak: suche nasiona roślin strączkowych, warzywa, a także mleko roślinne oraz chude przetwory mleczne pozbawione laktozy. Dbamy o to, aby w diecie znalazły się produkty zawierające tłuszcze nienasycone, które ułatwiają proces odchudzania oraz usprawniają pracę mózgu i układu nerwowego.

Istnieje możliwość zamówienia  zestawu testowego na 1 dzień.

Tabela kalorymetryczna:

Wege bez laktozy Węglowodany Białko Tłuszcze Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
DIETA 1000 kcal 132 - 146g 47 - 53g 31 - 34g 250 kcal 125 kcal 350 kcal 125 kcal 150 kcal
DIETA 1200 kcal 156 - 180g 54 - 60g 37 - 42g 300 kcal 150 kcal 400 kcal 150 kcal 200 kcal
DIETA 1500 kcal 199 - 212g 71 - 76g 46,5 - 50g 350 kcal 225 kcal 450 kcal 225 kcal 250 kcal
DIETA 1800 kcal 234 - 257g 81 - 90g 56 - 60 g 425 kcal 250 kcal 550 kcal 250 kcal 325 kcal
DIETA 2000 kcal 265 - 278g 95 - 100g 62 - 65,5g 450 kcal 250 kcal 650 kcal 250 kcal 400 kcal
 
* dopuszcza się 5-15% różnice powyższych wartości w zależnosci od dziennego menu, ale wartość sumaryczna zawsze będzie prawidłowa

Przykładowe dania:

śniad
przykładowe dzienne menu