• Catering Dietetyczny
  • Dostawa na terenie Warszawy i okolic
  • 9 zdrowych diet, 5 posiłków
  • Profesjonalne konsultacje
  • Zamówienia online

Diety SAMURAJA
1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal

Diety SAMURAJA

Dieta SAMURAJA powstała w oparciu o dietę PALEO i jest jej zmodyfikowaną wersją. W planie żywieniowym występują produkty jak najmniej przetworzone, naturalne, które dostarczają wszystkie witaminy i składniki mineralne.

Dieta ta wskazana jest dla osób ćwiczących regularnie, które mają na celu wyrzeźbienie sylwetki.

Głównym elementy diety są mięso, ryby, jajka, warzywa i owoce, ziemniaki, bataty , które są wzbogacone o bezglutenowe kasze ( gryczana, jaglana, sorgo, komosa ryżowa, amarantus) oraz ryż ( biały, basmati, jaśminowy). W umiarkowanej ilości pojawiają się również orzechy oraz pestki i nasiona.

Dieta ta nie zawiera produktów mlecznych, zbóż będących źródłem glutenu. Rośliny strączkowe pojawiają się tylko w formie fasolki szparagowej i zielonego groszku.

W diecie SAMURAJA bardzo ważnym jest przestrzeganie pór jedzenia posiłków. Ustalone one są według zasady carb back loading, która polega na rozpoczęciu dnia od posiłku białkowo - tłuszczowego. Produkty będące źródłem węglowodanów pojawiają się dopiero w kolejnych posiłkach.

Diety SAMURJA nie powinny stosować osoby z :

  • alergiami pokarmowymi

  • chorobami autoimmunologicznymi

  • dolegliwościami żołądkowo- jelitowymi

  • depresją

  • chorobami jelita cienkiego

  • refluksem, wrzodami


Tabela kalorymetryczna:

Standard Węglowodany Białko Tłuszcze Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
DIETA 1500 kcal 127,4 g 87 g 66 g 405 kcal 170 kcal 352 kcal 265 kcal 321 kcal
DIETA 1800 kcal 145,2 g 110 g 84 g 483 kcal 178 kcal 444 kcal 290 kcal 405 kcal
DIETA 2000 kcal 156,3 g 124 g 91 g 544 kcal 194 kcal 537 kcal 326 kcal 409 kcal
DIETA 2500 kcal 188,4 g 152 g 120 g 673 kcal 286 kcal 648 kcal 405 kcal 492 kcal
DIETA 2500 kcal 225,8 g 176 g 145 g 703 kcal 340 kcal 843 kcal 469 kcal 597 kcal

Przykładowe dania: