• Catering Dietetyczny
  • Dostawa na terenie Warszawy i okolic
  • 11 zdrowych diet, 5 posiłków
  • Profesjonalne konsultacje
  • Ekologiczne opakowania
  • Zamówienia online

Wege
1000, 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

obiad

Jeśli chcesz dobrze się odżywiać, ale nie jeść produktów mięsnych, ryb to dieta wegetariańska jest dla Ciebie. Dieta ta jest wzorem prawidłowo  zbilansowanego sposobu żywienia, który można stosować przez całe życie. Zawarte w diecie witaminy i składniki mineralne pozytywnie wpływają na funkcje naszego ciała, regulując jego działanie, poprawiając wygląd, zmniejszając ryzyko rozwoju chorób dieto zależnych. Zawarty w diecie błonnik reguluje pracę przewodu pokarmowego, ułatwiając zachowanie szczupłej sylwetki. 

Dieta ta zawiera wszystkie grupy produktów spożywczych. 

Podstawą diety są: 

  • duże ilości warzyw, podanych zarówno w postaci surowej jak i poddanej obróbce cieplnej
  • owoce – zmiennie w zależności od sezonu
  • produkty zbożowe – pełnoziarniste kasze, ryż, pieczywo, a także płatki i mąki z tych zbóż
  • produkty mleczne – mleko, jogurt, sery
  • jajka
  • zdrowe tłuszcze, w postaci awokado, orzechów, pestek, nasion, oliwy z oliwek i innych rodzajów oleju


Przeciwwskazania do stosowania diety:

Ten rodzaj diety nie jest wskazany dla osób z chorymi nerkami, w zaawansowanym stadium nowotworu oraz w jednostkach chorobowych, które wykluczają spożycie wyżej wymienianych produktów.  

 W razie wątpliwości możliwości podjęcia diety należy skontaktować się z lekarzem lub z naszym dietetykiem

Istnieje możliwość zamówienia  zestawu testowego na 1 dzień.

Tabela kalorymetryczna:

 WEGETARIAŃSKA Węglowodany Białko Tłuszcze Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
DIETA 1000 kcal 132 - 146g 47 - 53g 31 - 34g 250 kcal 125 kcal 350 kcal 125 kcal 150 kcal
DIETA 1200 kcal 156 - 180g 54 - 60g 37 - 42g 300 kcal 150 kcal 400 kcal 150 kcal 200 kcal
DIETA 1500 kcal 199 - 212g 71 - 76g 46,5 - 50g 350 kcal 225 kcal 450 kcal 225 kcal 250 kcal
DIETA 1800 kcal 234 - 257g 81 - 90g 56 - 60 g 425 kcal 250 kcal 550 kcal 250 kcal 325 kcal
DIETA 2000 kcal 265 - 278g 95 - 100g 62 - 65,5g 450 kcal 250 kcal 650 kcal 250 kcal 400 kcal
 

* dopuszcza się 5-15% różnice powyższych wartości w zależnosci od dziennego menu, ale wartość sumaryczna zawsze będzie prawidłowa

Przykładowe dania:

pasta z warzywami
sałatka