• Catering Dietetyczny
  • Dostawa na terenie Warszawy i okolic
  • 11 zdrowych diet, 5 posiłków
  • Profesjonalne konsultacje
  • Ekologiczne opakowania
  • Zamówienia online

Wege
1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal

sałatka

Jeśli chcesz dobrze się odżywiać wykluczając z diety produkty mięsne oraz ryby to dieta wegetariańska jest idealna dla Ciebie. Jest ona wzorem prawidłowo zbilansowanego sposobu żywienia, który można stosować regularnie przez całe życie. Zawarte w diecie witaminy i składniki mineralne pozytywnie wpływają na funkcjonowanie naszego organizmu, poprawiając wygląd, zmniejszając ryzyko rozwoju chorób dieto zależnych. Zawarty w diecie błonnik, reguluje pracę przewodu pokarmowego, ułatwiając zachowanie szczupłej sylwetki. 

Dieta ta zawiera wszystkie grupy nieprzetworzonych produktów spożywczych. 

Na życzenie Klienta możemy wyłączyć z diety ryby.

Podstawą diety są: 

  • duże ilości warzyw, podanych zarówno w postaci surowej jak i poddanej obróbce cieplnej
  • owoce – zmiennie w zależności od sezonu
  • produkty zbożowe – pełnoziarniste kasze, ryż, pieczywo, a także płatki i mąki z tych zbóż
  • produkty mleczne – mleko, jogurt, sery
  • jajka
  • zdrowe tłuszcze, w postaci awokado, orzechów, pestek, nasion, oliwy z oliwek i innych rodzajów oleju


Przeciwwskazania do stosowania diety:

Ten rodzaj diety nie jest wskazany dla osób z chorymi nerkami, w zaawansowanym stadium nowotworu oraz w jednostkach chorobowych, które wykluczają spożycie wyżej wymienianych produktów.  

 W razie wątpliwości możliwości podjęcia diety, należy skontaktować się z naszym dietetykiem.

Dieta zostały stworzona dla osób, które nie tolerują laktozy zawartej w mleku oraz jego przetworach, a pragną cieszyć się  zdrową, zbilansowaną i bardzo zróżnicowaną dietą.

Obfitują w pełnoziarniste produkty zawierające węglowodany złożone i błonnik pokarmowy, dzięki czemu spożywając posiłki co 2- 3 godziny czujemy się syci. Błonnik pokarmowy usprawnia funkcjonowanie przewodu pokarmowego, a węglowodany złożone gwarantują utrzymanie glukozy i insuliny na prawidłowym poziomie, nie powodując „skoków” tych hormonów. Menu składa się także z chudych produktów zawierających pełnowartościowe białko, które usprawnia pracę naszego organizmu poprzez przyspieszenie przemiany materii. Dbamy o to, aby w diecie znalazły się produkty zawierające tłuszcze nienasycone, które ułatwiają proces odchudzania oraz usprawniają pracę mózgu i układu nerwowego.

Mleko i przetwory mleczne zamieniamy na produkty niezawierające laktozy, takie jak: Mleko bezlaktozowe, roślinne, produkty mleczne pozbawione laktozy oraz warzywa, w tym suche nasiona roślin strączkowych. Zapewniamy racjonalny bilans, dzięki któremu nie dopuszczamy do wystąpienia niedoborów pokarmowych.

Dieta 1000 kcal pozwala na szybkie zrzucenie zbędnych kilogramów, jednak należy pamiętać, iż może być stosowana tylko przez określony okres czasu. Jest skierowana do osób, które z różnych powodów nie mogą uprawiać sportu, a ich aktywność fizyczna jest na małym poziomie.

Dieta 1500 kcal może być stosowana przez dłuższy okres czasu lub jako pogłębienie efektów po diecie 1000 kcal. Jest skierowana do osób, których aktywność fizyczna jest na średnim poziomie.

Istnieje możliwość zamówienia  zestawu testowego na 1 dzień.

Tabela kalorymetryczna:

 WEGETARIAŃSKA Węglowodany Białko Tłuszcze Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
DIETA 1000 kcal 132 - 146g 47 - 53g 31 - 34g 250 kcal 125 kcal 350 kcal 125 kcal 150 kcal
DIETA 1200 kcal 156 - 180g 54 - 60g 37 - 42g 300 kcal 150 kcal 400 kcal 150 kcal 200 kcal
DIETA 1500 kcal 199 - 212g 71 - 76g 46,5 - 50g 350 kcal 225 kcal 450 kcal 225 kcal 250 kcal
DIETA 1800 kcal 234 - 257g 81 - 90g 56 - 60 g 425 kcal 250 kcal 550 kcal 250 kcal 325 kcal
DIETA 2000 kcal 265 - 278g 95 - 100g 62 - 65,5g 450 kcal 250 kcal 650 kcal 250 kcal 400 kcal
DIETA 2500 kcal 300 - 320g 100 - 130g 70 - 90g 530 kcal 350 kcal 760 kal 390 kcal 420 kcal
DIETA 3000 kcal 330 - 380g 130 - 160g 100 - 120g 630 kcal 420 kcal 900 kcal 460 kcal 520 kcal

* dopuszcza się 5-15% różnice powyższych wartości w zależnosci od dziennego menu, ale wartość sumaryczna zawsze będzie prawidłowa

Przykładowe dania:

pasta z warzywami
obiad